Сонгуулийн буянаар төрж буй сонсголууд

Сонгуулийн буянаар дампуурч байсан монголын хөгжмийн урлагт хөрөнгө оруулалт орж "гайгүй" гэж хэлж болохуйц дуу төрдөг. МАХН-ын ах нар энэ санаачлагыг өнгөрөгч сонгуулиар гаргаж байсан бол энэ удаад АН-ын ах нар бас юунд нь дутахав үзээд алдлаа. Гэхдээ тэдний иргэдрүү хандсан "мессеж" нь арай өөр.

МАН

Бид бүгд нэг монгол


Монголоороо байгаасай



АН

Никитон - Нар


Өнө мөнх эх орон


Харин бонус болгоод нэг сонирхолтой дуу оруулчихъя.

Монголын нэг өдөр

Холбоотой мэдээлэл

7 comments:

  1. Anonymous19/6/12 12:14

    Сонгуулиар үлддэг ганц сайхан зүйл нь дуу л болж байх шиг байна. Сайхан зүйлс арай олон үлддэг бол ч манай улс дуунууд дээр гараад байгаа шиг болчих байх л даа.
    Org

    ReplyDelete
  2. Энэ жил өмнөх сонгуулиар гарч Ариунаа, Сараа 2-ыг хамт дуулуулсан шиг гоё дуу нэг ч нам гаргаж чадаагүй юм байна. Тийм болохоор "Өглөө шиг эх орон" дууг зохиосон намд саналаа өгдөг хэрэг ээ.

    ReplyDelete
  3. Аль гоё дуу гаргасан намд нь саналаа өгөх хэрэг үү

    ReplyDelete
  4. Монголоороо байгаасай нэхх гоё дуу, зэлгээн цай ууж байгаам шиг явж байсан чинь хоолой руу шаар орчих шиг болдог байшд.. Амараа шал илүүдцэн юм..

    Нар бас онцгүй санагдав..

    Ямар ч байсан эх орны тухай гоё дуунуудтай болжээ.. Намууд өмчлөөд байхгүй бол ч..

    ReplyDelete
  5. ene jiliin shildeg produsseriin ursulduun shiruuhen bolohnee :))

    ReplyDelete
  6. Би нэг юм асуух гэсийн. Би нэг блогспот дээр блогтой юм. Тэгсэн Label буюу Сэдэвт дээр нэг асуудал тулгараад байна. Би сэдэвээ сонгож өгөөд мэдээ оруулахаар эргүүлээд нөгөө сэдэвтээ дараад мэдээг үзэх гэхээр No posts with label гээд байх юм энэ юуных вэ?

    ReplyDelete
  7. Би нэг юм асуух гэсийн. Би нэг блогспот дээр блогтой юм. Тэгсэн Label буюу Сэдэвт дээр нэг асуудал тулгараад байна. Би сэдэвээ сонгож өгөөд мэдээ оруулахаар эргүүлээд нөгөө сэдэвтээ дараад мэдээг үзэх гэхээр No posts with label гээд байх юм энэ юуных вэ?

    ReplyDelete